Hello world!

Oh my Gold! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik mijn artikels allemaal mooi naar een nieuwe blog heb gekregen. Hopelijk blijft het zo! Ik vind het belangrijk dat ik de artikels van mijn website www.goldandglory.blogspot.com naar een nieuwe website heb kunnen kopiëren zonder veel artikels uit het verleden te verliezen. Er moet namelijk een geschiedenis zijn van wat ik reeds heb neergeschreven. Wat reeds voorspeld werd en wat er in de loop van de jongste financiële crisis al is gebeurd en wat ons nog te wachten staat: het is allemaal essentieel en ik wou dit niet verloren laten gaan. Ik vraag me nog steeds af of deze site de artikels wel zal houden zoals ze nu staan. 1 mei wordt een cruciale deadline want dan houdt de steun van blogger voor mijn oude website op. Ik ben benieuwd hoe dit zal evolueren. Laten we hopen dat alles perfect loopt en dat ik me opnieuw kan focussen op het schrijven van artikels met inhoud en dat ik me niet, of zo weinig mogelijk, moet inlaten met IT-problemen.

groeten, Leonidas

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

