Interview met een miljardair die in inflatie gelooft.

Vele miljardairs kunnen al hun rijkdom verliezen de komende jaren, namelijk op het moment dat we allemaal miljardair worden.

Als je drie kwartier tijd hebt, dan is het interessant om naar het volgende interview met Frank Giustra te luisteren. Het is beter even hier tijd aan te spenderen dan je hersenactiviteit te verlagen tijdens een of ander idioot televisieprogramma.

Frank Giustra haalt ongelooflijk veel thema’s aan, en dat met het haardvuur op de achtergrond:

Waarom alles erop wijst dat we inflatie mogen verwachten, waarom politici’s niet veranderen, waarom de geschiedenis zich herhaalt, hoe de woordenschat met betrekking tot inflatie wordt veranderd, waarom je moet beleggen in edelmetalen, met een visie op junior mijnbedrijven, wat je moet doen als je jong bent, waarom een universitair diploma geen garantie op succes is, waarom focus en geloof belangrijk zijn. En zoveel meer.

Dit bericht werd geplaatst in waarheid. Bookmark de permalink .

Een reactie op Interview met een miljardair die in inflatie gelooft.

  1. Nico zegt:

    Hoi,als ik iets te lezen of te horen krijg van Frank Giustra zal ik daar zeker tijd voor maken.
    Vorige week ofzo heb ik nog een filmje van meer of 1h bekeken,deze zojuist ook.
    Niettegenstaande hij sterke punten en argumenten aanhaald,met enorme kennis en ervaring spreekt,en enorme juistheid door de jaren heen durf ik toch mijn centen niet op langdurige inflatie
    te zetten omdat ik persoonlijk nog altijd denk een serieus cliff tegen te komen.
    Hoogstwaarschijnlijk heeft hij gelijk, toch blijf ik bij m’n standpunt.
    Al bij al, een geweldig goed interview.

Geef een reactie

