Intussen in het Europese Parlement…

gaat Nigel Farage nog eens goed tekeer. Bij mijn weten de enige Europarlementariër die zo goed als mogelijk de waarheid probeert te vertellen. Ook Nigel Farage stelt de keuze voor een Nobelprijs aan Europa als “een ontwaarding van het Nobel comité”.

Tijdens de eerste minuten van de speech probeert die euro-zeikerd van een Guy Verhofstadt net zoals tijdens vorige speeches Nigel Farage het woord te ontnemen, maar Farage gaat onverstoorbaar verder.

 

Maar na de speech keert niet veel later de rust terug in het Europarlement, en keert men terug naar de waan van de dag. Premie opstrijken, buik in de lucht en tam zijn. Zoals de Romeinse senatoren voor de val.

 

Of zoals enkele Nederlanders het sappig wisten te zeggen op geenstijl.nl :

“Ik weet, het mag niet: maar als ik die onderuitgezakte, incapabele, lelijke Belg genoegzaam zie zitten, wil ik hem zijn lichten uitslaan.

Het falen van Europa in een prachtig beeld gevangen.”

“Die zak hooi van een Verhofstadt heeft samen met die eurosnol Malström ervoor gezorgd dat ik nooit en te nummer meer op liberalen zal stemmen.”

“Ze zouden die Verhofstadt (bij wijze van spreken natuurlijk) aan z’n ballen op moeten hangen.”

“Ik ben even blij dat ik geen Belg ben, ik zou mij doodschamen voor zo’n Europloert als Verhofstadt.”

Dit bericht werd geplaatst in Europa. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

