Goud en zilver stijgen door 50-daags gemiddelde.

De goud- en zilverprijs zijn zoals verwacht door hun 50-daagse gemiddelden gebroken. En dat op overtuigende wijze. Nu kan het snel gaan. Vooral bij zilver ziet het er zeer goed uit.

Dat kondigde ik reeds vorige week dinsdag (20/11) aan op mijn twitter-account:(https://twitter.com/Silverandglory)

Een stijging van de zilverprijs naar 40$ kan nu heel snel gebeuren. En een aanval van de goudprijs op het record van 2000$ is nu definitief begonnen.

 

Dit bericht werd geplaatst in goud, zilver. Bookmark de permalink .

5 reacties op Goud en zilver stijgen door 50-daags gemiddelde.

  1. Tom zegt:

    Hopelijk staan we 2000$ tegen begin maart 2013. Dan zullen mijn callopties goud $1950 toch nog iets opbrengen. Duimen maar….

  2. Nico zegt:

    Hoi,als deze link werkt, 20 min info van een meester trader

  3. wobbledobble zegt:

    Dag Leonidas,

    Ik vroeg me af of je ook al een goeie analyse van de goudprijs in de euro hebt gevonden. Iedereen op het net praat altijd over de dollar waar vele algorithmes natuurlijk op gecodeerd zijn.
    Maar als je nu naar de euro goudgrafiek kijkt van de laatste drie jaar zijn er twee trends die enorm opvallen. Het dak rond 1380 dat al anderhalf jaar standhoudt en de meer dan drie jaar stijgende trendlijn die al een vijftal keer is getest en nu tussen de 1300 en 1320 ligt.
    De ruimte die de goudprijs heeft om daar tussen te manoeuvreren wordt met de dag kleiner uiteraard.
    Wat denk jij hiervan?

  4. goldandglory zegt:

    Mooie opmerking dat teveel algoritmes op USD futuresprijs werken.

    Ik ben van de overtuiging dat de euro een slechte munt is, maar sinds de zomer zag ik euro heropleven tov andere munten. Ik verwacht hetzelfde komende maanden.

    Explosieve uitbraak van goud en zilver zal gepaard gaan met stevige dollardaling, waardoor goudprijs in euro slecht geleidelijker zal verder stijgen, voorlopig.

    Ik ben ook uiterst negatief voor de Yen en de Sterling. Kartelbanken zullen beter niet teveel algoritmes los laten op goudprijs in yen, want die zou wel eens door het dak kunnen gaan!

Geef een reactie

